گزارش انتخابات شورای دانش آموزی

 

سرپرستی مدارس جمهوری اسلامی ایران در سوریه ، لبنان و اردن

  انتخابات شوراهای دانش آموزی مجتمع­های سرپرستی مدارس جمهوری اسلامی ایران در سوریه، لبنان و اردن همزمان با مدارس داخل کشور در روز دوشنبه ۸۹/۰۸/۰۳ با مشارکت دانش آموزان و به صورت با شکوه برگزار گردید.

مقدّمات برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در قالب تقویم اجرایی و برنامه­ های پیش بینی شده توسط سرپرستی به مدارس اعلام گردید.

مجتمع­های آموزشی اقدام به تشکیل هیأت برگزاری انتخابات نموده و پس از اطّلاع رسانی به دانش آموزان و اعلام شرایطی برای کاندید شدن، از داوطلبان عضویّت در شورای دانش آموزی ثبت نام به عمل آمد.

در همین راستا و از طریق سخنرانی در مراسم صبحگاه، نوشتن پلاکارد، چاپ تراکت و نصب در محوطه­ی آموزشگاه، فضای کاملاً انتخاباتی و رقابتی در بین دانش آموزان ایجاد گردید.

پس از تأیید کاندیداها و اعلام اسامی، به آنان اجازه­ی تبلیغات داده شد کاندیداها نیز با چاپ تراکت و سخنرانی در مراسم آغازین، برنامه­ها و دیدگاه­های خود را به دانش آموزان اعلام نمودند.

در ادامه اعضای صندوق مشخص و برای آنان کارت شناسایی صادر و با چاپ تعرفه (برگه­ی رأی)، انتخابات به صورت هماهنگ و پرشور در مجتمع­های آموزشی تحت حوزه­ی سرپرستی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۸۹/۸/۳ تا ساعت۱۲ برگزار گردید.

در ضمن با توجّه به هماهنگی قبلی با خبرگزاری و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دمشق، انتخابات فوق تحت پوشش خبری قرار گرفت و خبر آن در اخبار جوانه­ ها پخش گردید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد